![]() Probeer Keyboost hier gratis! Hoe kan ik met mijn website hoger in Google staan? Als je een toppositie wilt hebben bij Google, kan je verschillende methodes toepassen. De eerste bekende methode is het gebruik van Google Ads, zoals die advertentieservice tegenwoordig heet. Met behulp van deze applicatie van Google zelf krijg je een gegarandeerd plekje bovenaan de zoekresultaten van Google. Je betaalt namelijk voor advertenties, en deze advertenties worden voor de organische zoekresultaten geplaatst. Een gegarandeerde eerste plaats klinkt te mooi om waar te zijn, en om eerlijk te zijn is dat ook zo. Google Ads is namelijk geen systeem dat optimaal is voor de eindgebruiker, maar een systeem dat gemaakt is om de winst voor Google zelf te maximaliseren. De mate waarin je met Google Ads succes kent, is sterk afhankelijk van je concurrentie, van de gebruikers van Google, en van dom geluk. Waarom is Google Ads niet zo goed als hoog staan in de natuurlijke resultaten? Dat bespreken we hieronder verder. Ads is een zwart gat waar je geld in kan blijven gooien. Je positie in de natuurlijke zoekresultaten verbetert er niet door. |
![]() Teksten laten schrijven. SEO offerte aanvragen. Adverteren op YouTube. Google Ads offerte aanvragen. Website laten maken. Webshop laten maken. Websitefotos laten maken. Website offerte aanvragen. Adverteren op Facebook. Adverteren op Instagram. Adverteren op LinkedIn. Social media offerte aanvragen. Waarom B&S Media. Premier Google Partner. Microsoft Advertising Partner. Facebook Blueprint Certified. Google Mijn Bedrijf. Teksten laten schrijven. Adverteren op YouTube. Google Ads offerte. Website laten maken. Webshop laten maken. Websitefotos laten maken. Adverteren op Facebook. Adverteren op Instagram. Adverteren op LinkedIn. Social media offerte. Waarom B&S Media. Waarom B&S Media. Premier Google Partner. Microsoft Advertising Partner. Facebook Blueprint Certified. Gratis quickscan Bel met een expert. Hoog in Google. Natuurlijk wil jij met jouw site hoog in Google staan. Een hoge positie betekent immers meer verkeer. Ontdek in onze SEO scan hoe jij beter kan scoren in Google! Liever direct contact? Bel of mail ons! 038 337 6678 info@bsmedia.nl. Weten hoe jouw website hoger in Google kan komen? |
https://seopageoptimizer.nl/sea/seo-sea/ |
![]() Er zijn nog ontzettend veel factoren waar Google naar kijkt bij het beoordelen van je website. Wil je echt groeien naar de top in Google, vind je het allemaal wat te technisch of heb je gewoon simpelweg geen tijd om al je paginas te gaan optimaliseren? Dan kun je altijd een SEO-expert van Brandmerck inschakelen die je helpt om hoger in Google te komen. Neem contact met ons op voor een gratis brainstormsessie. Content marketeer bij Brandmerck. Mijn werk als content marketeer bestaat uit de perfecte combinatie. Ik kan spelen met taal en daarvoor mijn creativiteit inzetten. Daarnaast analyseer ik zoekintentie en bezoekersgedrag om SEO-teksten nóg beter te laten presteren. Past precies bij mij. In 7 stappen een effectieve online marketing strategie. See Think Do Care: de reis die je klant maakt. Contentmarketing: hoe werkt het en wat levert het op? |
website hoger in google |
![]() Bovenaan komen in Google en een goede relatie opbouwen met je klant. De 7 tips in dit artikel vormen een stappenplan waarmee jij hoger in Google komt en tegelijkertijd werkt aan een goede relatie met je klant. Lees meer SEO strategie: in 7 stappen scoren binnen Google en bij je doelgroep. Hoe voer je een zoekwoord onderzoek uit om 1e te ranken in Google! Op 13 april 2021. Door David van Brakel. Je hebt een mooie website met sterke content en het is belangrijk dat je doelgroep die weet te vinden. Als je meer gratis verkeer op je website wil krijgen spelen Google zoekwoorden een belangrijke rol.Het vinden van de juiste zoekwoorden is al moeilijk genoeg. Dan heb je niet altijd zin om ook nog veel tijd te besteden aan linkbuilding.Gelukkig hoeft dat niet altijd. Vandaag laat ik je zien hoe jij in drie stappen zoekwoorden vindt waarmee je hoog kan ranken zonder één minuut aan linkbuilding te besteden. |
![]() Leuk bloggen of pakkende teksten schrijven is slechts één van de vele onderdelen om hoog in Google te komen. Een goede websitestructuur is het fundament van het huis. Is deze niet goed, dan kun je de rest wel vergeten. Het is een onderdeel van het hoger in Google komen dat niet direct zichtbaar is op je website, maar zeker niet minder belangrijk is. |
![]() Webshop laten maken. Hoger in google. Hoe kan ik u helpen? Hoger in Google. Hoger in Google. Hoe kom ik hoger in Google? Wanneer je een product of dienst online aanbiedt, wil je natuurlijk dat mensen je website vinden. En het liefst ook de juiste mensen. Dit zijn je ideale bezoekers. Er zijn verschillende tactieken en regels waardoor je goed vindbaar bent door jouw doelgroep. Wanneer je deze allemaal toepast, kom je hoger in Google. De term hiervoor is SEO Search Engine Optimalization. Google als een rechter. Naast componenten als techniek, content en autoriteit vind Google nog een aantal zaken erg belangrijk. Google kijkt namelijk ook naar de waarde van jouw website. Wanneer een bezoeker een zoekopdracht invoert, wil Google hier snel een gericht antwoord op kunnen geven. Hij zoekt daarvoor door de bestaande sites en geeft het meest relevante antwoord bovenaan. |
![]() Blijf je bovenaan staan ook al doe je zelf er weinig tot geen moeite meer voor? Deze en andere vragen worden ons vaak gesteld. We hebben ze hieronder gebundeld. Hoe kom je hoger in Google? Hoger in Google kom je door te investeren in SEO zoekmachine optimalisatie of SEA zoekmachine adverteren. Met adverteren zul je altijd goed moeten opletten of je op de juiste zoekwoorden zichtbaar bent en hoeveel deze woorden je aan omzet opleveren. Je betaalt immers voor elke klik. Organisch betekent flink investeren in linkbuilding en je domein, content en naamsbekendheid. Waarom moet je bovenaan staan in Google? Uit onderzoek van Google blijkt dat gebruikers van de zoekmachine nooit verder komen dan de eerste pagina en dan de eerste resultaten die daar getoond worden. Daarbij krijgen de bovenste resultaten de meeste klikken en wordt het naar mate je lager in de zoekmachine staat steeds minder tot minder dan 1 van de klikken. Sta je dus niet bovenaan, dan mis je al deze klikken en krijg je geen bezoekers naar je website. Je winkel pand blijft dus leeg. Blijf je hoog staan als je niets meer doet? |
![]() Google Search Console is wederom een gratis dienst van Google. U kunt daarin bijhouden wat de resultaten van jouw inspanningen zijn. Welke zoektermen worden gebruikt om op uw website te komen? Welke paginas staan hoog in Google? En welke nog niet? 35 Zorg dat u prestaties meet. Meten is weten. Zeker bij het bovenaan komen in Google. Zorg dat duidelijk inzichtelijk wordt welke pagina's' het steeds beter doen, en welke juist niet, om te weten wat u moet doen. Net als Search Console kan je met Google Analytics de prestatie van de website in kaart brengen. De tool geeft inzicht al het gebruik op de website waardoor eenvoudig conclusies getrokken kan worden over welke paginas het goed doen en welke niet. Backlinks zijn links op andere sites naar uw website. Het is echter belangrijk dat die sites wel aansluiten bij uw site en de website moet wel van hoge kwaliteit zijn. 36 Plaats links op andere betrouwbare websites. Uw website wordt hoger in waarde voor Google als andere betrouwbare websites naar de website linken. |
![]() Helaas bereikt u die eerste plek niet zomaar. Vraagt u zich af waarom u nog niet boven uw concurrenten staat? In deze blogpost delen wij 10 verschillende oorzaken. En dat niet alleen! Wij vertellen u ook wat u dan wél kunt doen om eindelijk hoger in Google te komen. Hoe bepaalt Google zijn rankings? Uw positie in Google wordt bepaald op basis van wel meer dan 200 ranking factoren. Hierbij kunt u denken aan het aantal jaren dat uw domeinnaam bestaat, de laadsnelheid van de website en hoe vaak de website wordt gewijzigd. Als het gaat om het verbeteren van uw vindbaarheid in Google houden wij altijd de volgende driedeling aan.: Bijvoorbeeld laadsnelheid, websitestructuur, SSL certificaat, aanwezigheid van sitemap, etc. Beschikt de website over unieke content en is deze geschreven voor bezoekers én zoekmachines? Hoeveel websites verwijzen naar uw website en hoe sterk zijn deze links? Beter gevonden worden op Google? Dan raden wij onze klanten altijd aan om aan deze 3 pijlers te gaan werken. Zoals u straks zult zien, komen deze 3 ook vaak terug als redenen waarom uw website nog niet bovenaan in Google staat. |
![]() Hoger in Google Tip 5: Afbeeldingen. Afbeeldingen houden je bezoeker vast en kunnen een verwachting scheppen voor de gebruiker. Plaatjes zeggen 1000x meer dan woorden is niet gelogen. Zorg voor originele afbeeldingen. Gebruik dus niet een foto van een concurrent. Ten eerste zorgt dit niet voor herkenning, maar Google ziet ook dat dit dezelfde afbeelding is. Zoek of maak dus een unieke foto die past bij je pagina. Geeft de afbeelding een een duidelijke en passende titel, waar de zoekwoorden weer in terug mogen komen. Bijvoorbeeld: Opruiming" Tuinmeubelen. Er wordt ook in Google gezocht op afbeeldingen. Als iemand inspiratie op wil doen voor lampen, tuinen, interieur, gordijnen en ga zo maar door. Website conversie tip: Hou bezoekers vast! Binnenkort komt er een hele pagina met tips over conversie op je website en pagina. Kort gezegd moet er in de inhoud en op de pagina een mogelijkheid zijn om verder te gaan. Conversie tips voor in websites. |